tisdag 22 december 2009

Juligare design!

Sådärja, ny har jag gjort om designen så att den i alla fall blev lite juligare. Lite väl sent kanske, men bättre sent än aldrig! Ska försöka fota katterna imorgon vid granen som lyser så fint på kvällarna, men vi får se hur det går med så rörliga buspluttar!

Katterna är verkligen jättetrötta nu... inte... De har sprungit omkring som tokar heeeela kvällen och brottats runt i hela lägenheten, haha! Å juste, en annan lite rolig sak hände imorse. Jag sover ju i en våningssäng, så jag brukar lägga en stol nedanför så att katterna lättare ska kunna hoppa upp i sängen om de vill. Men igår glömde jag att göra det... Så på morgonen vaknar jag av att Bella bokstavligt talat KLÄMMER sig igenom stolparna på sidan av sängen efter att ha hoppat upp på ett bord som står vid sängen. Sedan kommer hon fram och nosar mig i ansiktet och är jättekelig men jag var så trött så jag orkade inte kela med henne just då, men jag fick ändå hoppa ner och ställa fram stolen så att hon kunde hoppa ner. Tokkatt!

Lite bilder på Bongo från i lördags:

















































































1 kommentar:

  1. hej Bella och bongo,er matte har gjort bloggen jätte julig,så fin så!
    fina bilder på er oxå.
    /tass

    SvaraRadera