måndag 28 juni 2010

Katternas uppväxt del 1

Jag tänkte att jag kunde göra ett litet inlägg fyllt av bilder på katterna från den dag de flyttade hit tills nu. När jag tittade igenom bilderna insåg jag att det finns otroligt många bilder på dem, så det var riktigt svårt att välja bara några få, alltså blev det rätt många bilder. Därför har jag delat upp det i två inlägg. Det är jättekul att se hur mycket de har förändrats, speciellt Bongo som kom hit som tanig liten 13-veckorskattunge. Bella har faktiskt vuxit till sig lite hon med, och fått ett ''fylligare'' ansikte, haha. Här följer alltså ett litet urklipp på katternas tid här!

Bella 1 år gammal, när hon bodde i sitt jourhem, strax innan flytten
hem till oss














Bongo pytteliten, endast 4 veckor gammal!














Bella utforskar sitt nya hem första dagen

Bongo kommer tätt efter!
''Herregud, vart har jag hamnat någonstans?''
Andra dagen, mys i soffan!
''Visst är jag söt?''
''Maaaat! Sniff, sniff, ge mig mat!''
Det är så mysigt att kramas med mammsen!
Kom an då lilla mus!
Myspys, och Bongos huvud är dubbelt så litet som Bellas, haha.








Typisk Bongostil, både då och nu!
Här har jag vuxit till mig lite, men älskar fortfarande att ligga tätt
ihop med mamma!
Fler bilder kommer i del nummer två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar