söndag 7 februari 2010

Äntligen lite solljus!

Idag kikade solen fram litegrann, så då passade jag på att fota katterna! Det har inte blivit så mycket bloggande på sistone och det beror på att jag har massa att göra och för att jag inte har känt mig så inspirerad att fota i det gråa, trista vädret. Snart hade jag tänkt göra ett inlägg och visa katternas nya mykoja och deras nya mini-klösträd, men det får nog vänta en dag eller två!

''Vad har du där? Ett sugrör?''
''Visst är jag söt?''
''Meeen! Ge mig sugröret då!''
''Okej, om jag ser söt ut, FÅR JAG SUGRÖRET DÅ?''
''Jaaaaaaaaaaaa!''
''Visst har jag en gosig mage?''
''Nu orkar jag inte leka mer!''

4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att få lite sol på nosen! Jättefina bilder! <3

    Tass & kram

    SvaraRadera
  2. Hej snyggingar! Vad stiliga ni är. Vi kommer på fler besök till er! Tasskram

    SvaraRadera
  3. Underbara kattbilder! Och så glad man kan bli när man äntligen får lägga tassarna på sugröret! ;) Kurr och burr.

    SvaraRadera
  4. Gud vilka fina bilder!!! Bellas ögon är helt underbara :)

    SvaraRadera