fredag 4 september 2009

Katterna har flyttat in

Ja, nu är de här, och vi är gladare än någonsin! När tranportburen öppnades så var de jättenyfikna och skulle inspektera hela rummet (de är i köket över natten) och såg så söta ut!
Efter mycket noggrannt utforskande la sig Bella tillrätta och somnade (!) på micron.
Bongo var också nyfiken, men höll sig lite undan i början.

Nu på kvällen så har vi lekt massor, och nu märker man att Bongo är lite mer avslappnad än så länge. Bella är lite mer försiktig och håller fortfarande koll på oss, men hon är sååå kelig och tycker om att bli kliad på hakan. Dessutom har hon ju bara varit här i några timmar.

När Bongo hade rejsat runt hela köket så tog jag upp honom i famnen och han somnade i mitt knä, med huvudet och ena tassen på min arm. Det såg så sött ut, men jag kunde inte sträcka mig efter kameran för då kunde han ju kanske ha vaknat.

Jag har tagit några bilder idag, men jag lägger in dem imorgon för först måste jag ladda in dem på datorn.

Nu ska jag och lägga mig, godnatt!

Just det, kom på att imorgon ska vi låta katterna få tillgång till hela lägenheten så det ska bli kul att se hur de reagerar på det. Ska förstås fota då också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar